ASSUSYST. DE NIEUWE STANDAARD
VOOR ONZE BRANCHE


Met Assusyst houdt u gemakkelijker en efficienter overzicht over uw (financiele) dienstverlening
Het beheren, onderling koppelen en taakgericht inzetten van alle informatie en gegevens rondom Employee Benefits nu binnen één softwarepakket. Wat ons betreft de nieuwe standaard voor onze branche.

DENK MEE: WORD ASSUSYST-AMBASSADEUR

Assusyst is ontwikkeld vanuit en in nauwe samenwerking met het werkveld. We blijven kritisch op ons product en verbeteren de applicatie continu. Zo is onze software altijd up-to-date.

Wilt u meedenken over de (nieuwe) features binnen Assusyst? Doe dan nu mee met ons early adaptorprogramma en word Assusyst-ambassadeur!

Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden

ALL-IN-ONE SYSTEM

Assusyst is het eerste all-in-one-pakket voor alle gegevens en informatie op het gebied van Employee Benefits. Dus geen verschillende pakketten meer, maar alle data van alle deelnemers beschikbaar en overzichtelijk op één plek. Het invoeren en onderling koppelen van gegevens was niet eerder zo gemakkelijk.

Twee opties, veel mogelijkheden Bij Assusyst kiest u voor het best passende licentiemodel voor uw onderneming. U betaalt naar gebruik, en daardoor wordt ook uw workflow-investering aanzienlijk goedkoper. U kunt kiezen uit de Assusyst single-user of Assusyst multi-useroptie. Bekijk hier de details.

AGILITY

Onze branche vraagt om een wendbaar systeem waar u nu en in de toekomst op kunt rekenen. Assusyst is dat systeem. Volledig in te richten naar uw praktijk brengt Assusyst overzicht en samenhang. Dat bespaart tijd en geld. Het verwerken van gegevens en informatie is gemakkelijker dan ooit en sluit naadloos aan op de dagelijkse praktijk.

Best passende voorstel
Uiteraard helpen wij u graag met uw keuze voor Assusyst. Belangrijker nog, we willen u zo voordelig mogelijk laten profiteren van alle mogelijkheden binnen het pakket. Neem contact met ons op voor een uitgebreid en vrijblijvend advies.

PROCESSEN IN KAART

Uw werkprocessen zijn altijd inzichtelijk dankzij de eventmanaging-functie van Assusyst. Tevens biedt het systeem features als taakopvolging, workflow-regelingen, uitvoeringscontracten en -templates met afwijkmogelijkheden.

Data exchange 
Onze branche werkt veelvuldig samen met externe uitvoerders. Het is daarom extra aantrekkelijk dat u deze partijen gedeeltelijk of volledige toegang kunt geven tot uw Assusyst-client. Het samenwerken met bijvoorbeeld schadepartijen wordt daardoor een stuk efficiënter en de foutmarge in het verwerken van gekoppelde gegevens verkleind.

KRACHTIGE FEATURES

Assusyst is uitgerust met een Integratie Actucomp (AKS)-rekenkern. Premies kunnen direct berekend en gecontroleerd worden. Inhoudingen regelt u eenvoudig. De rekensets kunnen gekoppeld worden aan uitvoeringscontracten, en ook afgeleide rekensets worden samengesteld per uitvoerder of product.

Regelingen en mutaties 
Per regeling is binnen Assusyst een urenadministratie mogelijk. Ook administratie van deelname, importeren van deelnemers en beheermutaties regelt u razendsnel. Alles wordt opgeslagen in het digitale dossier van de deelnemer.

DIGITAAL CENTRAAL

Assusyst biedt een webportaal voor werkgevers. Tevens krijgt iedere deelnemer in Assusyst een volwaardig foldersysteem. Als user heeft u onbeperkte opslag, een archiefsysteem met submappen en ruime mogelijkheden om vanuit de meest gebruikte omgevingen (zoals Windows) te importeren.

Toekomstbestendig 
Assusyst is een product voor het toekomstgerichte EB-kantoor. Daarom is extra geïnvesteerd in de kwaliteit, veiligheid en het gebruiksgemak van het digitaal werken met gegevens. Eerst eens proberen? U kunt nu een demoversie van Assusyst aanvragen. Lees hier hoe.

VEILIG IN DE CLOUD

Bij Assusyst staat de veiligheid van privacy-gevoelige informatie voorop. Het programma voldoet dan ook aan de laatste AVG-wetgeving (mei 2018). Alle data waarmee u werkt binnen het softwareprogramma staat veilig opgeslagen op drie verschillende locaties. Daarbij draait Assusyst voor 100% binnen de Nederlandse cloud. Het programma is ook lokaal te installeren.

Beheer van de software 
Het eigenaarschap van de Assusyst-software is belegd bij een stichting. Deze escrow-regeling zorgt ervoor dat users, wat er ook gebeurt, altijd bij de eigen gegevens kunnen. Meer weten over ons beheerbeleid? We vertellen u er graag meer over.

PROBEREN IS ERVAREN


Kennismaken met Assusyst? Ervaar direct de voordelen en het gemak van onze all-in-one-oplossing.

Bent u gebruiker van Benefits Plaza of EB Link?

Maak dan gebruik van onze speciale overstap aanbieding. Meer weten? Neem contact met ons op over de prijzen en voorwaarden.